گالری نقاشی در کرج

معرفی گالری نقاشی در کرج

کرج، با مرکزیت استان البرز به عنوان یکی از شهر هایی در ایران شناخته می شود که با رشد جمعیت روبرو بوده و به سرعت در حال تبدیل شدن به یک کلان شهر است. مردم مهاجر این شهر با زیبایی فرهنگ هایی که هر کدامشان از مناطق خود به همراه داشته اند، سعی دارند تا منازل، ادارات و فروشگاه های خود را با هنر گره زده و به زیبایی های شهر اضافه کنند. نقاشی، هنری اصیل و پیوند خورده با خون و فطرت مردم است که می تواند به تنهایی بیانگر روحیات، عواطف و احساسات یک فرد باشد.

نقاشی به افراد کمک میکند تا تمام حرف های خود را با کشیدن چند خط به گوش های همه برسانند و از عقاید یا مشکلات جامعه انتقاد و یا خواسته های خود را بیان کنند.

با همه این تفاسیر در اختیار داشتن یک هنر، می تواند موجب شکوفایی و حتی انفجار روحیات یک انسان باشد، او را از هیاهو و شلوغی های شهر دور کرده و به دنیایی هزار رنگ ببرد. همه این نقاط مثبت موجب شده تا افراد بسیار زیادی علاقه مند به یادگیری این هنر باشند و از آن به عنوان یک ابزار برای رسیدن به آرامش استفاده کنند. هر چند که فراگیری این هنر زیبا، نیاز به تلاش زیادی دارد اما می توان با کشیدن هر قلمی بر کاغذ، شروع کننده این دوره های آموزشی بود.

 

معرفی گالری نقاشی در کرج

گالری نقاشی ابوالقاسمی، افتخار دارد با آموزش های پیشرفته نقاشی، نقاشی سقفی، آموزش نقاشی دکوراتیو ، آموزش پتینه و ورق طلا به علاقه مندان این حوزه ها، و همچنین رونق بخشیدن به هنر های تجسمی کمک کند. سربلندی ما این است که با آموزش، طراحی و اجرای انواع نقاشی سقفی از نقاشی مینیاتوری تا نقاشی فرشته و هزار هزار هنر دیگر در منازل و هر محیط دلخواه شما، همراه تان بوده و به زیباسازی هرچه بیشتر این فضا ها کمک کنیم.

طراحی های دکوراتیو سقفی که از علاقه مندی های قدیمی ایرانیان بوده همواره مورد توجه قرار گرفته است و می تواند زیبایی های خانه را دو چندان کند.

در گالری نقاشی در کرج ابوالقاسمی، به افراد آموزش داده می شود تا بهترین طراحی های دکوراتیو را برای خانه های خود انتخاب، طراحی و حتی به کمک استادان این حوزه اجرایی کنند. استفاده از رنگ های سرد و گرم، طرح های اروپایی و یا حتی تصاویر باستانی ایرانی، همه و همه جلوه گاه افکاری است که در ذهن طراح آن چیده شده است. در گالری نقاشی در عظیمیه کرج یاد خواهیم گرفت که با ترکیب هر چه بهتر این رنگ ها، طراحی و زیباسازی فرشته های سقفی و استفاده از تکنیک های رنگ آمیزی، بهترین فضا را برای خانه های خود رقم بزنیم.

از زیبایی های نقاشی دکوراتیو سقفی، که در گذشته در ایران رواج داشته است نباید غافل شد. اگر سری به خانه های قدیمی، کاخ ها و حمام های باستانی زده باشید این زیبایی ها در هر نقطه می توان مشاهده کرد. طرح هایی که هر کدام به تنهایی می تواند روحیات افراد را بهبود بخشیده و با زندگی آنها همسو باشد. در گالری نقاشی ابوالقاسمی، خواهید آموخت که چطور از این زیبایی ها و تکنیک ها برای طراحی و ساخت خانه های رویایی خود استفاده کنید. طرح هایی از ورق طلا، طرح هایی از صورت فرشته و حتی برخی از هنر های تجسمی دیگر همه و همه می تواند در طراحی دکوراسیون خانه تاثیرات بسیار مطلوبی داشته باشد.

بهترین گالری نقاشی در کرج

تلاش ها بر این نتیجه واقع شد تا پس از سال ها فعالیت در حوزه طراحی و اجرای انواع نقاشی های سقفی، پتینه و موتیف، به کار گیری ورق طلا و فعالیت های دیگر، نیاز است تا انباشته های هنری خود را در گالری نقاشی در جهانشهر کرج به نمایش گذاشته، اندوخته ها را به اشتراک و علاقمندان را تشویق به فعالیت در این حوزه نماییم. ما در آموزشگاه نقاشی در کرج خود به آموزش هایی می پردازیم که می تواند بیانگر خلقیات و ذهنیت روان هر فردی باشد. نقاشی های سقفی و دیواری می تواند در خانه ها ، مراکز تفریحی و تجاری و هر ساختمانی اجرا شود. هنری که مرز بین آرامش خیال و واقعیت است، هنری که توانمند در به تصویر کشیدن افکار است. با

آموزشگاه هنرهای تجسمی در کرج

هنر های تجسمی بی شک از آن دست هنر هایی است که افراد با هر سیلقه و دیدگاهی مجذوب آن می شوند. از این رو علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده و با توانایی های خود به عنوان یک ابزار کارآمد در خصوص بیان احساسات بدون کلام، شناخته شده است. اما همه افرادی که به دنبال استفاده از این ابزار هستند، توانایی کامل در خصوص استفاده از آن را ندارد. استعداد بخش مهمی در یک هنر است اما نباید نقش و تاثیر آموزش را نیز دست کم گرفت. از این رو، گالری نقاشی ابوالقاسمی تصمیم گرفته است با در اختیار گرفتن برترین مدرسان کشوری اقدام به تاسیس بخش مهمی با نام آموزشگاه هنر های تجسمی در کرج نماید. در این آموزشگاه، بهترین و مجرب ترین اساتید کشوری گرد میز های آموزشی جمع شده اند تا بتوانند بهترین آموزش ها را به علاقه مندان ارائه دهند. اما با همه این اوصاف، یکی از مهم ترین نگرانی های هنرجویان، قیمت کلاس های طراحی و نقاشی در کرج است. 

گالری نقاشی ابوالقاسمی، به عنوان معتبرترین آموزشگاه در کرج، این افتخار را دارد که تمامی دوره های آموزشی خود را با نازل ترین قیمت و با بهترین اساتید برگزار نمیاد. 

 

آدرس گالری

کرج، بلوار طالقانی شمالی، نرسیده به میدان آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمال مهدی، طبقه 4 پلاک 26

زمان فعالیت

شنبه - پنج شنبه +
9 AM -6 PM
جمعه +
10 AM - 3 PM

شماره تماس

Phone +
32211861-026
Mobile +
09121414301
Email +
info@abolghasemi.org

شبکه های مجازی

. . . .