آموزش طراحی و نقاشی فتورئال

آموزش طراحی و نقاشی فتورئال

واقع‌ گرایی عکسوار یا فوتورئالیسم یا سوپررئالیسم که از جنبش های هنری نیمه دوم قرن بیستم است از اواخر دهه ۱۹۶۰ در نقاشی و مجسمه سازی به ویژه در ایالات متحده آمریکا و بریتانیا رایج شد. هنرمندان این جنبش نیز، همچون هنرمندان پاپ، و برخلاف زبان بصری نا آشنای اکسپرسیونیسم انتزاعی در جستجوی فرمی از ارتباط هنری با عموم جامعه و مردم بودند. آن ها زبان بصری هنر پاپ را با وفاداری وسواس گونه به واقعیت بصری توسعه دادند. عموماً هنرمندان این سبک از روی عکس کار می‌کردند، به این نحو که ابتدا عکسی را مورد بررسی قرار داده و سپس تلاش می کنند تصویر را هر چه واقع گرایانه تر در یک رسانه دیگر - عموماً نقاشی - باز تولید کنند. اگر چه این اصطلاح برای اشاره به آثار مختلفی بکار برده می شود، اما به‌طور ویژه به گروهی از نقاشی ها و نقاشان جنبش هنری دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ میلادی آمریکا اشاره دارد.

از جمله هنرمندان فوتورئالیست می‌ توان به چاک کلوز، دی آندرا و دیون هانسون و ادری فلک و لوسین فروید اشاره کرد.


از مهمترین خدمات گالری ابوالقاسمی:

آموزشگاه نقاشی در کرج


همانطور که گفته شد، یافتن تفاوت میان یک اثر هایپررئال، فتورئال و رئالیسم کار بسیار ساده ای نیست. اما هر کدام از این سبک های هنری، ویژگی ها و تکنیک هایی منحصر به فرد خود دارند که نیاز است به خوبی آموخته و مورد استفاده قرار گیرند. از این رو، توصیه می شود تا علاقه مندان به فعالیت در این سبک های هنری، با یافتن استادی برتر، به روند رشد خود کمک کنند. گالری نقاشی ابوالقاسمی مفتخر است اعلام دارد با در اختیار گرفتن برترین نقاشان چیره دست کشوری در کرج، اقدام به برگذاری کلاس ها و دوره های آموزش طراحی و نقاشی فوتورئال را در کنار سایر دوره های خود در دستور کار قرار دهد. از این پس، علاقه مندان به یادگیری، هنرجویان و هنردوستان عزیز می توانند با مراجعه به بخش تماس با ما و برقراری ارتباط با گالری، از زمان و هزینه دوره های آموزشی مطلع و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ابزار مورد نیاز کلاس نقاشی فتورئال

طراحی و نقاشی فتورئال هم مانند سایر تکنیک های نقاشی، نیازمند ابزار هایی است که با تهیه آن ها می توان فرایند یادگیری و نقاشی را به خوبی طی و آثار جذابی را برای خود جای گذاشت. از این رو، لازم است که هنرجویان پیش از شروع دوره های آموزشی، ابزار های مورد نیاز خود را تهیه کنند. از مهم ترین این ابزار های باید به :

  1. مداد کنته مشکی و سفید
  2. قلمو
  3. محو کن
  4. ذغال یا پودر ذغال
  5. کف دریا
  6. مقوای اشتنباخ
  7. پالت تخم مرغی
  8. کاغذ سمباده
  9. چسب کاغذی
  10. پاک کن اتودی
  11. پاک کن خمیری

آموزش نقاشی در کرج 

این آموزشگاه نقاشی از جمله آموزشگاه‌هایی است که هنرجویان را از مبتدی تا حرفه‌ای و با همه استعدادها و سطوح مختلف، آموزش می‌دهد. در این موسسه آموزش‌هایی در زمینه نقاشی‌های دکوراتیو، نقاشی سقفی و تدریس پتینه و ورق طلا ارائه می‌شود. در این گالری هنجویان می‌آموزند چگونه با ترکیب رنگ‌ها و طراحی در نقاشی سقفی، دکوراسیون خود را به بهترین شکل تغییر دهند. این گالری نقاشی در کرج واقع شده است که دارای اساتید مجربی برای آموزش هستند. در این آموزشگاه دوره‌های آموزش هنر‌های تجسمی، نقاشی سیاه قلم، موتیف و طرح سنگ و پتینه و ورق طلا برگزار می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این آموزشگاه که در کمتر آموزشگاهی می‌توان دید این است که برای هنرجویان سال‌های بالاتر بستری را فراهم می‌آورند که خود به طور مستقل بتوانند کسب درآمد کنند.

 

 

 

 

 

آدرس گالری

کرج، بلوار طالقانی شمالی، نرسیده به میدان آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمال مهدی، طبقه 4 پلاک 26

زمان فعالیت

شنبه - پنج شنبه +
9 AM -6 PM
جمعه +
10 AM - 3 PM

شماره تماس

Phone +
32211861-026
Mobile +
09121414301
Email +
info@abolghasemi.org

شبکه های مجازی

. . . .