طراحی بر سقف کلیسا

طراحی بر سقف کلیسا

طراحی بر سقف کلیسا


کلیسا در واقع به معنای گردهمایی می باشد که در آن افرادی که با هم عقاید مشترکی دارند برای به اشتراک گذاری عقایدشان دور هم جمع می‌شوند. در زمان های طولانی تا به امروز اغلب مسیحیان در این مکان به عبادت می پردازند و گردهمایی های بزرگ را ذر آن برگزار می‌نمایند. با توجه به مقدس بودن این مکان، معمولا نقاشی هایی موجود در آن، از اهمیت بالایی برخوردار است. اما در کلیسا تنها مراسم های مذهبی برگزار نمی‌شود، بنابراین نمی‌توان گفت نقاشی های موجود در آن تنها جنبه مذهبی دارند . در واقع با توجه به بعدهای  و دیگر استفاده از این مکان، می‌توان با نقاشی های موجود در آن، به هویت تاریخی و آیین های دیگر نیز پی برد. در ادامه به بررسی بیشتر در این حوزه خواهیم پرداخت.

نقاشی کلیسا چیست؟
چنانچه مشاهده کرده باشید در طراحی و نقاشی های کلیسا، از سبکی استفاده می‌شود که بتوان به هویت اصلی ساختمان پی برد به این ترتیب در نقاشی های این سبک، از معیارهای خاصی استفاده می شود که در آن می توان به سبک های متفاوتی از نقاشی های کلیسا پرداخت. نمونه‌های زیر از جمله این سبک‌ها می‌باشند: :

  • نمونه نقاشی ارمنی:
  • نمونه نقاشی زیبای شام آخر:
  • نمونه نقاشی سقف آفرینش آدم:
  • و...


اکثر نمونه هایی که در اینجا به آنها اشاره کردیم می توانید خودتان حدس بزنید که بیشتر موضوع مذهبی و دینی دارند که مناسب مکان هایی مانند کلیسا می باشند. در این نقاشی ها می توان از انواع دیگری نیز نام برد که برای تکمیل اطلاعات خود می توانید به قسمت های دیگری از این سایت مراجعه کنید.


طراحی بر سقف کلیسا

آموزش نقاشی کلیسا 


عموما انجام نقاشی های کلیسا توسط نقاش ها کار بسیار راحتی می باشد چرا که این نمونه‌های این سبک به صورت آماده است. در واقع می توان تنها با یک الگو برداری و طراحی به آن پرداخت. در نقاشی های سقف کلیسا دیگر نیازی به انجام طراحی اولیه نیست و زمان کمتری صرف آن می شود به این صورت که تنها با طراحی از طرح اولیه می تواند کار نقاشی را به اتمام رساند.

در نقاشی های کلیسا توسط محمد ابوالقاسمی می‌توان به این نکته اشاره نمود که عموما برروی سقف انجام می شوند اما باید توجه داشت که نقاشی برروی سقف دارای تکنیک ها و مهارت هایی است. با این وجود می‌توان در این سبک به مهارت های طراحی محمد ابوالقاسمی برروی سقف اشاره کنیم. شما می‌توانید نمونه‌هایی از هنر این نقاشی را در این سایت مشاهده نمایید.

 آموزشگاه نقاشی در کرج 

 در آموزشگاه نقاشی ابولقاسمی، هنرجویان را از مبتدی تا حرفه‌ای و با همه استعدادها و سطوح مختلف، آموزش می‌دهد. در این موسسه آموزش‌هایی در زمینه نقاشی‌های دکوراتیو، نقاشی سقفی و تدریس پتینه و ورق طلا ارائه می‌شود. در این گالری نقاشی در کرج هنرجویان می‌آموزند چگونه با ترکیب رنگ‌ها و طراحی در نقاشی سقفی، دکوراسیون خود را به بهترین شکل تغییر دهند. این موسسه آموزشی در عظیمیه کرج واقع شده است که دارای اساتید مجربی برای آموزش هستند.

در این آموزشگاه دوره‌های آموزش هنر‌های تجسمی، نقاشی سیاه قلم، موتیف و طرح سنگ و پتینه و ورق طلا برگزار می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این آموزشگاه که در کمتر آموزشگاهی می‌توان دید این است که برای هنرجویان سال‌های بالاتر بستری را فراهم می‌آورند که خود به طور مستقل بتوانند کسب درآمد کنند.

قیمت نقاشی های کلیسا توسط محمد ابوالقاسمی به چه صورت می باشد؟


به علت اینکه در نقاشی های ساختمانی مکان هایی مانند کلیسا و مسجد و هم چنین دیگر مکان ها را به صورت محاسبه متراژ، میزان رنگ های کاربردی، میزان زمان صرف شده در انجام نقاشی کلیسا می باشد. به همین صورت می توانید چنانچه مایل به مشاهده نمونه نقاشی های کلیسا می باشید جهت تکمیل اطلاعات خود با شماره تلفن های دائمی

شماره همراه، تلگرام، لاین:
09121414301

تماس حاصل فرمایید.


طراحی بر سقف کلیسا

لینک های مربوط به نقاشی کلیسا:

آموزش نقاشی
محمد ابوالقاسمی
رنگ آمیزی کناف سقف
رنگ آمیزی سقف
نقاشی دیواری
نقاشی از فرشته
پتینه کاری

 

آدرس گالری

کرج، بلوار طالقانی شمالی، نرسیده به میدان آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمال مهدی، طبقه 4 پلاک 26

زمان فعالیت

شنبه - پنج شنبه +
9 AM -6 PM
جمعه +
10 AM - 3 PM

شماره تماس

Phone +
32211861-026
Mobile +
09121414301
Email +
info@abolghasemi.org

شبکه های مجازی

. . . .