پتینه سقف

پتینه سقف

پتینه سقف:

پتینه :

 پتینه به صیقل دادن و صاف کردن سطوحی می گویند که نقاش ها با استفاده از آن می توانند طرح های خود را به صورت تخصصی تر برروی سطوح مورد نظرشان پیاده کنند.  پتینه یکی از مهم‌ترین مراحل از طراحی یک نقاشی می باشد. در واقع  این صورت که در ابتدا و قبل از شروع نقاشی به پتینه می پردازند. پتینه دارای شرایطی می باشد که می بایستی حرفه ای ترین را در این رشته انتخاب کنید.

پتینه سقف توسط محمد ابوالقاسمی 


سقف یکی از مهم ترین بخش‌های یک ساختمان است که در سال‌های اخیر به طراحی آن توجه ویژه ای شده است. علت این امر این است که با اعمال آن می توانید به طرز عجیبی شاهد تغییرات در مدل ساختمان خود شوید. بنابراین بسیار اهمیت دارد که چه کسی و چگونه سقف ساختمان شما را طراحی می‌کند. محمد ابوالقاسمی در پتینه روی سقف به صورتی که در اینجا به آن اشاره می کنیم دارای شرایط خاص می باشد.  در ادامه به یکی از برترین نقاشان در این حوزه خواهیم پرداخت. محمد ابوالقاسمی یکی از برترین نقاشان در زمینه پتینه سقف می‌باشد که با در نظر گرفتن سلیقه مخاطب خود، طرح مورد نظر ایشان را به بهترین نحو اجرا می‌نماید. به طوریکه جزییات مورد نظر به طور کامل مشخص باشد. پتینه سقف از جمله هنرهای این مجموعه است. 


آموزش نقاشی پتینه   

بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج

 

نقاشی و طراحی یکی از شاخه‌های هنر تجسمی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و روز به روز به علاقه‌مندان آن اضافه می‌شود. اگر شما نیز علاقه‌مند به شروع فعالیت در زمینه نقاشی و طراحی هستید، بهتر است با شرکت در کلاس‌ها و ثبت نام در دوره‌های آموزشی، آن را به طور کاملاً اصولی و حرفه‌ای آموزش ببینید تا بتوانید از آن نهایت لذت را ببرید. اموزشگاه نقاشی ابولقاسمی به عنوان یک آموزشگاه نقاشی در کرج مفتخر است تا انواع نقاشی و طراحی از جمله آموزش نقاشی سقفی، آموزش موتیف و طرح سنگ و غیره را به بهترین نحو در اختیار هنرجویان قرار دهد. 

لیست قیمت اعلام شده توسط محمد ابوالقاسمی در پتینه سقف به چه صورت می باشد؟


قیمت های اعلام شده در بازار به این صورت می باشد که براساس تمام معیارهای پتینه کاری و هم چنین نقاشی در سنجیده می شود و قیمت واقعی اعلام می شود. در اعلام قیمت هایی که در پتینه سقف داریم می توانیم به معیارهایی مانند: متراژ، نوع کار، زمان صرف شده و... اشاره می کنیم. جهت تکمیل اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس های دائمی ما
شماره همراه، تلگرام، لاین:
09121414301
پست الکترونیک:
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تماس حاصل فرمایید.


لینک های مربوط به پتینه سقف:


طراحی روی سقف
طرح از فرشته
پتینه کاری
قیمت نقاشی روی دیوار
رنگ آمیزی سقف کناف
تماس با محمد ابوالقاسمی
قیمت پتینه سقف

آدرس گالری

کرج، بلوار طالقانی شمالی، نرسیده به میدان آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمال مهدی، طبقه 4 پلاک 26

زمان فعالیت

شنبه - پنج شنبه +
9 AM -6 PM
جمعه +
10 AM - 3 PM

شماره تماس

Phone +
32211861-026
Mobile +
09121414301
Email +
info@abolghasemi.org

شبکه های مجازی

. . . .